Korzystając ze strony akceptujesz politykę cookies.


Egipskie treningi Kamila Bazelaka przed walką z Warchołem. WIDEO

egipskie-treningi-kamila-bazelaka-przed-walka-z-warcholem-wideo

Kamil Bazelak (0-1 MMA) o swoim pojedynku z Józefem Warchołem (0-0 MMA), do którego dojdzie 14 września 2013 na Profesjonalnej Lidze MMA 20 w Pruszkowie dowiedział się w przededniu wcześniej zaplanowanego wyjazdu do Egiptu. Postanowił jednak nie zmieniać urlopowych planów. Zmienił jedynie zalożenia na ten okres. Zamiast laby - początek przygotowań do walki. Zamiast samego odpoczynku - treningi.

Tak Kamil Bazelak szykuje się w Egipcie do boju z Warchołem:

Więcej o przygotowaniach TUTAJ, na oficjalnej stronie Kamila Bazelaka.

Opublikowano: 2013-08-19

Komentarze

av

Witam, to ja, oryginalny spoko_ziomal z dużego forum sportowego, jeden z pierwszych kibiców Bazelaka.

Po moim niesprawiedliwym banie i niemożności zgłoszenia apelacjji, przestałem udzielać się na forach branżowych.. Ktoś później przywłaszczył na innych forach mojego nicka, ale zrobił to w dobrej wierze, chcąć się podeprzeć pod mój autorytet znanego forowicza, więc wybaczam

Pragnę napisać, iż z wielką radością przyjąłem piewsze zwycięstwo nad Smithem w K1 oraz kolejne nad Lacroixem. Byłem atoli zawiedziony, iż w trzeciej walce w K1 popularny Vanderlei ponownie zmierzył się z wychudzonym Amerykaninem nigeryjskiego pochodzenia..

Kolejny brak informacji o walkach Kamila mnie smucił.
Jak doszło do potwierdzenia informacji o walce z Warchołem, bardzo się więc ucieszyłem.

Odwiedzę Warszawę, prześpię się w hotelu na Alejach Jerozolimskich a potem pojadę do Pruszkowa na galę.

Liczę na to, iż Vanderlei rozpoczenie walkę spokojnie, da Józkowi się wyszaleć, a potem skontruje jednym-dwoma-trzema celnymi ciosami, które zachwieją rywalem, a następnie Bazelak dopadnie Warchoła i obdarzy go solidnym GNP.

Myslę, że po ok. 3 minutach 1-wszej rundy walka skończy się wyżej zarysowanym scenariuszem.

av

Kamil jest w szczycie formy! Przewiduję szybkie zwycięstwo Vanderleia, przez KO w pierwszej rundzie!

av

bazelak jak zwykle opowiada że będzie dobrze przygotowany a tu wyjdzie lipa jak w walce z walusiem w której nic nie pokazał oprucz tego że ładnie przyjmuje lowkicki ale fajnie że na PLMMA dojdzie do tego pojedynku bo to fajne zestawienie i sciągnie sporo kibiców

av
:
bazelak jak zwykle opowiada że będzie dobrze przygotowany a tu wyjdzie lipa jak w walce z walusiem w której nic nie pokazał oprucz tego że ładnie przyjmuje lowkicki ale fajnie że na PLMMA dojdzie do tego pojedynku bo to fajne zestawienie i sciągnie sporo kibiców
Kamil zawsze pokazuje serce do walki, więc nawet jak nie wygra (co jest niemożliwe w przypadku jego rewelacyjnej formie jaką prezentuje przed walką), to i tak wyjdzie zwycięski z oktagonu!!

av

kiedy bazelak pokazał serce do walki?

av

no triceps biceps jest możemy skończyć a teraz plażing i hamburgiery, golonki, schabowe....

av
:
kiedy bazelak pokazał serce do walki?
Chyba chuj oglądałeś skoro nie wiesz kiedy pokazał serce!

av

czym mam wkleić skrócone dossier Kamilia?? bo mogę całe!!!

av

Józek go rozniesie, Warchoł jest mistrzem świata w kickboxingu, Bazelak jest przeciętnym strongmanem i wszystko jasne, joł!

av

Kamil nigdy nie będzie zawodnikiem te jego walki były na takim poziomie jak walki Najmana w boksie też niby wszyscy sie nim zachwycali że jest wstanie pokonać Pudziana a tu dupa jak zwykle. Rekordy na amatorach to nie sztuka niech trenuje na siłowni to na pewno będzie fighterem z krwi i kości

av

Kamil Bazelak to mistrz mistrzów, te "EGIPSKIE" treningi dadza mu sporo! Tam wojna jest, Bazelak uratuje turystów polskich! Podobno Bazelak jak rzucil ktos granatem to on go zgniótł w ręku i wybuchło a Bazelakowi nic. Po prostu tytan!

Zrób kto Highlight z walka Bazelaka! Bo to miszcz

av

Kamil wygra spokojnie. Stawiam na to kasę!

av
Kamiś:
czym mam wkleić skrócone dossier Kamilia?? bo mogę całe!!!
Proszę uprzejmie - weź wklej. Widzę że niektóre niedowiarki nie wiedzą o kim piszą - przyda im się oświecenie...

av

Pudzian powinien się wybrać na obóz treningowy do Kamila to Seana rozjedzie w 20 sekund. Tylko czy Pudzianowski wytrzyma rygor treningowy Bazelaka? Myślę że mało który zawodnik wytrzymałby te piekielnie ciężkie treningi. Kamil w końcu lał na sparingach Overeema jak był w swoim prime i miał 20 razy przekroczony testosteron

av

Kamil obyś nie pękł jak pękłeś na zeznaniach panie skruszony gangsta hahaha

av
:
Kamil obyś nie pękł jak pękłeś na zeznaniach panie skruszony gangsta hahaha
Kamil nie jest żadnym przestępcą aby miał zeznawać na komendzie. Jest osobą unikającą wszelakich konfliktów bardzo kulturalną, bardzo religijna i bardzo pomocną. Nie wiem skąd ta całą krytyka dla tak świętego człowieka. To co napisał gnom internetowy ( którego poznałem parę dni temu i przez którego mam ciągle szlaban ) to wielka i święta prawda.

av

KAMIL BAZELAK TO ŁASUCH OLBRZYMI PATRZĄC PO BEBDZONIE

av

Macie permanentny zakaz obrażania Mistrza Bazelaka!!! Inaczej na was wszystkich spadną plagi egipskie, powtórzy się Sodoma i Gomora, a także Hiroszima! Wiem co mówię, Kamil ma ze stwórcą dobre układy. Zobaczycie zresztą jak szybko wymiecie Warchoła, to będzie za wstawiennictwem najwyższego!!

av

bazelaka dostanie takie bicie ze sie zesra w ringu

av

MISZCZ AUTOPROMOCJI DOSTANIE KLAPSY GDZIE TA LACHUDRA PASUJE JKB

av

Jestem pod wrażeniem treningu Bazelaka, gdyby tak trenowali wszyscy Polacy to mieli byśmy mnustwo zawodników w UFC.

av

Co pajace tu wypisują. Hejtujcie sobie do walki bo to jedyne co wam w życiu pozostało żałosne dzieciaczki.
Ja kibicuję temu Kamilowi, aby skopał dupsko Warchołowi. Jak tego nie zrobi to następny w kolejce do przeorania Józka jest Radomski do którego Józek się pruł na mównicy

av

to jest lamer w chuj...nie wiem co mialbym z nim robic,jozek go zabije i zabił

Dodaj komentarz

Możesz używać bbcode - kliknij aby zobaczyć instrukcję.
  • [b]pogrubienie tekstu[/b]
  • [i]pochylenie tekstu[/i]
  • [u]podkreślenie tekstu[/u]
  • [img]link do obrazka[/img]
  • [url]http://jakis-link.pl[/url]
  • [url=http://jakis-link.pl]opis linka[/url]
  • [quote]dowolny cytat[/quote]
  • [quote=ktostam]cytat wybranego użytkownika[/quote]

Zobacz również